Shop Mobile More Submit  Join Login
SP - dance fucker dance by Kayotics SP - dance fucker dance by Kayotics
hit 'em right between the eyes
Add a Comment:
 
:icontoast-n-knives:
Toast-N-Knives Featured By Owner Dec 27, 2014  Professional General Artist
YAY! I am a dummy! 
Reply
:iconmidnight-luv:
Midnight-Luv Featured By Owner Aug 12, 2014  Hobbyist Artist
omg i hear to music while looking at this i just see it moving in my mind to the music xD
Reply
:iconscorpionholiday:
ScorpionHoliday Featured By Owner May 11, 2014
he's going after cartman, isn't he
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Jun 8, 2014  Student General Artist
There is a good chance of that being the case
Reply
:iconbobbyrockergirl4657:
bobbyrockergirl4657 Featured By Owner May 29, 2014
It doesn't look that way to me.
Reply
:iconscorpionholiday:
ScorpionHoliday Featured By Owner May 29, 2014
we'll never know
Reply
:iconbluemew919:
BlueMew919 Featured By Owner Oct 24, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Oh yeah! S**t just got real! >: D love the pose and well... Everything. :)
Reply
:iconshawtymanex42:
shawtymanex42 Featured By Owner Oct 19, 2013
I can't even explain to you how much I love this! I love it when people draw Kyle in all his angry, badass glory and this is superb!
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 19, 2013  Student General Artist
Haha, thank you!
Reply
:iconshawtymanex42:
shawtymanex42 Featured By Owner Oct 20, 2013
No problem!
Reply
:iconstanfan17:
StanFan17 Featured By Owner Oct 17, 2013
lol this is an awesome drawing but Kyle's supposed to be a crud dancer ha 
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
those are song lyrics, he's pretty clearly not dancing.
Reply
:iconstanfan17:
StanFan17 Featured By Owner Oct 18, 2013
oh I thought he was whipping off his coat because he was preparing to dance
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 18, 2013  Student General Artist
haha no, he's getting ready for a fight if anything
Reply
:iconcolor-droplet:
Color-Droplet Featured By Owner Oct 17, 2013  Hobbyist Traditional Artist
Yay, I love the Offspring song!  The movement that you can capture in a simple drawing is amazing.  I just love his pose!
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
aww, thank you. i really liked doing this one
Reply
:iconrccjr100:
rccjr100 Featured By Owner Oct 17, 2013
Awesome!  Kyle's gonna kick ass!
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
hell yeah
Reply
:iconawesomespellsprussia:
You never had a chance, and no one even knew it was really only you. Now you lead the way, take them out today. Nice work you did, you're gonna go far kid.
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
B)
Reply
:iconawesomespellsprussia:
Love that song! Its right up there with Pay The Man
Reply
:iconawesomespellsprussia:
Love that song! Its right up there with Pay The Man
Reply
:icontomiko2011:
Tomiko2011 Featured By Owner Oct 16, 2013  Hobbyist Digital Artist
So full of energy and courage :)
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
and maybe a little bit of stupidity
Reply
:iconhightops-n-lolipops:
hightops-n-lolipops Featured By Owner Oct 16, 2013
oh my gosh I freaking love the way you draw Kyle it's so awesome ;_; I freaking love when he goes into his jew rages and just goes off on people it's amazing XD
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 17, 2013  Student General Artist
ahh, thank you. 

yes, yes, i love when he's pissed off too. and i don't see enough people draw him angry. usually it's just these pictures of him being cutely angry or just cute and i'm like "this kid is a firecracker, he needs to be pissed off more"
Reply
:iconhightops-n-lolipops:
hightops-n-lolipops Featured By Owner Oct 19, 2013
oh god I know right? I'm like, are people forgetting that MULTIPLE times that Kyle has legitimately BEAT THE SHIT out of Cartman? I mean the boy has got a serious temper and he will go off on you if you do something he thinks is wrong (I mean just look at his mom XD) Kyle's angry/fiestyness is one of my favorite things about the show XD
Reply
:iconkayotics:
Kayotics Featured By Owner Oct 19, 2013  Student General Artist
yes yes, i agree completely. it's one of my favorite things, too. It makes me sad because Kyle's definitely my favorite character, so when people ignore a part of him that I love, I tend to get annoyed and then draw what i want to see, haha.
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
October 15, 2013
Image Size
771 KB
Resolution
1250×2578
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,462 (1 today)
Favourites
123 (who?)
Comments
28
Downloads
3
×